Toimitus- ja lähetyskulut

Toimituskulu 2,90  lisätään tilauksiin, joiden arvo on alle 65 . Jos tilauksesi ylittää 65 , toimitamme tuotteet ilman toimituskuluja.

Toimitustavat ja toimitusaika

Klikkaa tästä nähdäksesi eri toimitustapamme ja lisätietoa toimitusajoista

VINKKI: Suosittelemme lataamaan kuljetusyhtiöiden sovellukset nopeampaa ilmoitusta ja lähetysten seurantaa varten.

Noutamaton paketti

Mikäli pakettia ei noudeta, Gentsillä on oikeus veloittaa . Paketti säilytetään noutopisteessä 7 päivää siitä, kun se on lähetetty Gentsin varastolta, joten sinulla on hyvin aikaa noutaa se. Huomioithan, että jos tilaat laskulla, laskun maksuaika alkaa juosta, vaikka et noutaisi pakettia.

Minimitilaus

Meillä ei ole minimitilausta – voit tilata mitä haluat, tilauksen summasta riippumatta. Sinun ei myöskään tarvitse rekisteröityä tai liittyä Gentsin jäseneksi ostaaksesi.

Maksuehdot

Maksutavat

  • Pankki- tai luottokortti

    Voit maksaa VISA-, VISA Dankort-, MasterCard (Eurocard)-, Maestro- tai Diners Club -korteilla Klarna-palvelun kautta. Lue Klarnan maksuehdot täältä.

  • Lasku

    Maksa jälkikäteen 14 päivän maksuajalla. Laskusta ei peritä lisämaksua. Lasku lähetetään Klarnalta siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet antanut tilauksen yhteydessä. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos olet hukannut laskun ja tarvitset uuden kopion. Mikäli maksu viivästyy, lisätään 60 kr muistutusmaksu sekä 24 % viivästyskorko. Toimitamme tilaukset vain väestörekisteriosoitteeseesi.

  • Swish

    Swish on turvallinen, kätevä ja kustannustehokas tapa maksaa – yhtä turvallinen kuin verkkopankissa tai mobiilipankissa. Swish-maksuun tarvitset Swish- ja BankID-sovellukset puhelimeesi.

Ei rekisteröitymistä

Sinun ei tarvitse rekisteröityä voidaksesi ostaa Gentsiltä. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja klikkaa "Siirry kassalle", täytä osoitetietosi ja valitse maksutapa. Emme koskaan luovuta sähköpostiosoitteita muille yrityksille tai organisaatioille.

Jos olet alle 18-vuotias, tarvitset huoltajan luvan tilataksesi meiltä.

Jäsenyys ja henkilötietorekisteri (henkilötietolaki)

Kun täytät henkilötietosi asiakkaana, hyväksyt, että Gents rekisteröi ja käyttää näitä tietoja. Tiedot ovat välttämättömiä, jotta Gents voi tarjota parasta palvelua, olla yhteydessä ja toimittaa tuotteet.

Lue lisää tietosuojakäytännöstämme täältä

Jäsenyyden väärinkäyttö voi johtaa estoon. Gents pidättää oikeuden estää asiakkaan tarvittaessa.

Peruutus- ja palautusoikeus

Sinulla on täysi palautusoikeus 14 päivän ajan siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Hyvitämme maksun vain, jos tuote palautetaan täysin ehjänä. Palautus maksetaan 30 päivän kuluessa palautuksesta.

Peruutus-/palautusoikeus ei kuitenkaan koske tuotteita, jotka luonteensa vuoksi eivät sovellu palautettaviksi, kuten intiimituotteet, esimerkiksi nenäkarvatrimmerit, hajuvedet, shampoot tai deodorantit, jos sinetti on rikottu.

Huomio: palautusta varten tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluun. Palautus hyväksytään, kun henkilökuntamme on tarkistanut tuotteen. Laskulla maksettaessa on tärkeää noutaa paketti postista. Jos laskuun lisätään muistutusmaksu tai se siirtyy perintään, asiakas vastaa peruutuksen kustannuksista.

Lähetä tuote takaisin samankaltaisessa pakkauksessa kuin vastaanotit sen. Huomioi, että tuotteen kunto Gentsille saapuessa ratkaisee, voidaanko palautus hyväksyä. Liitä mukaan nimesi tai tilausnumerosi. Palautuksen toimituskulut maksaa asiakas. Suurinarvoisten tuotteiden palautuksessa suosittelemme lähettämään paketin seurannalla. Olet itse vastuussa siitä, että palautus saapuu meille.

Mikäli olemme lähettäneet väärän tuotteen, vastaamme palautuksen toimituskuluista varastollemme.

Reklamaatiot

Reklamaatiotilanteessa ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme, niin lähetämme sinulle valmiiksi maksetun palautuslomakkeen. Gents noudattaa kuluttajansuojalakia reklamaatioiden käsittelyssä. Tuotteen voi reklamoida vain valmistusvirheen vuoksi. Ilmoita virheestä heti sen havaittuasi, niin lähetämme uuden, virheettömän tuotteen. Jos vikaa ei voida korjata, palautamme maksun.

Mahdollisessa riitatilanteessa noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suosituksia.

Palautusosoite

Gents AB
Kastellgatan 4
254 66 Helsingborg
Ruotsi

Y-tunnus: 556710-2230
Asiakaspalvelun sähköposti: info@gents.se

Väärinkäyttö ja esto

Mikäli Gentsin verkkosivua, palveluita, suosittelusivustoja, hintavertailusivustoja tai arvostelu- tai ns. rating-sivustoja käytetään väärin, Gentsillä on oikeus estää ja sulkea asiakas tulevilta ostoilta. Väärinkäytöksi katsotaan kaikki, mikä on ristiriidassa Gentsin arvojen, markkinointi- tai ilmaispostikampanjoiden tarkoituksen kanssa, tai muu käyttö, jota voidaan pitää epäeettisenä tai jonka tarkoituksena on saavuttaa muita kuin aiottuja etuja. Väärinkäytöksi katsotaan esimerkiksi tekaistut ostot, kohtuuttoman suuri palautusmäärä tai muu vastaava toiminta. 

Väärinkäytöksi katsotaan myös ostot ja/tai arviot/suositukset/maininnat, jotka on tehty selvästi tarkoituksena vahingoittaa Gentsiä, sen toimittajia tai Gentsin myymiä tuotteita/palveluita.